even though u fed up u gotta keep ur head up


siemka! jestem właśnie w trakcie oglądania ostatnich odcinków serialu Riverdale i nieważne, że wcześniej musiałam sprawdzić kto zabił. nie wytrzymałabym, musiałam. zastanawiam się czy ubrać czerwoną sukienkę na zakończenie.. niech będzie, ubiorę. najogólniej rzecz biorąc otwierając swoją garderobę widzę przede wszystkim sukienki. must have tego lata? sukienki! nie macie pewnie wątpliwości czyja to zasługa.

cieszę się, że ten rok szkolny w końcu dobiegł końca bo mam teraz więcej czasu na spotkania ze znajomymi i chłopakiem. każdy wie o tym, że teraz panuje wielki hype na bycie wege, a że ja sama uwielbiam pizzę ze swieżymi warzywami i serem feta, próbowałam namówić na to też mojego chłopaka. nie udało się. stwierdziliśmy, że italiana będzie dobrym kompromisem. jako, że mieliśmy chwilę wolnego czasu dla siebie stwierdziłam, że poproszę go o drobną przysługę.. zabrałam swoją lustrzankę i zrobiłam z niego fotografa profesjonalistę. 

besos 




Komentarze

  1. Masz świetną figurę! Bardzo fajne zdjęcia :)
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako, że niedawno miałaś studniówkę mogłabyś się podzielić swoimi sposobami i zdjęciami z niej?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty