y'all went to high school, i went to school high


jak ten długi weekend szybko zleciał! w tym roku ostatni raz miałam okazję odpocząć sobie przez 3 dodatkowe dni z powodu matur. w przyszłym roku czeka to i mnie. na samą myśl.. w sumie to nie, staram się o tym nie myśleć. cały dzień spędziłam dzisiaj na nauce do sprawdzianu z biologii na temat ślimaków, rozgwiazd itp. nie ważne, że miałam na to cały tydzień, ale nie byłabym sobą gdybym zabrała się do tego wcześniej.

większość wolnego czasu spędziłam ze swoim chłopakiem i znajomymi. zaliczyliśmy parę imprez i barów, byliśmy na domówce u kolegi. ogólnie miło wspominam tą majówkę, szczególnie tą śliczną pogodę, bo teraz nie dosyć, że szkoła to jeszcze czekają na nas mroźne dni. wrrr... już mi zimno. muszę poprawić parę ocen do końca maja, więc czeka mnie trochę cięższej racy, ale mam nadzieję że wszystko będzie dobrze. życzę Wam mnóstwo pozytywnej energii na najbliższe dni, do zobaczenia niedługo!

besos



Komentarze

Popularne posty