DANCE & LIFE IN THE DARK


Hejka! Ponieważ mam kilka nowych zdjęć postanowiłam znowu napisać notkę. Korzystam maksymalnie z drugiego tygodnia ferii. [najlepszych chyba w moim życiu] Przekonałam się, że mając zajebistych znajomych można naprawdę fajnie spędzić każdą minutę. Zmieniłam odrobinę priorytety. Praktycznie rzecz biorąc do tej pory miałam jedynie dwa dni tak zwanego "nicnierobienia i w domu siedzenia", tym większą mam satysfakcję, że nie "zmarnowałam" wolnego na nudzenie się w domu i oglądanie tv.  O największy ból głowy przyprawia mnie na razie moja matematyka i jej niezrozumienie. Dlaczego? - pytam. Zawsze dawałam radę, ale chyba coś kiedyś musi ulec zmianie, żeby nie było nudno, haha. Każdemu potrzebne są problemy i trudności, aby nauczyć się je rozwiązywać. Dam wam znać jak to będzie w moim przypadku ;). Jeśli ktoś ma podobny problem z kochaną matematyką do mojego, niech przybije 'hi five!'. Do następnego! 






COAT Cropp
SHOES H&M
BAG House
JEANS H&M

Komentarze

Popularne posty